Obchodní podmínky

domů

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
POSKYTOVÁNÍ SERVISNÍCH SLUŽEB

dle ustanovení § 1810 a násl. zák. č. 89/2012 Sb.

 

Odesláním objednávky klientem vzniká smlouva, která upravuje vztah mezi provozovatelem služby Servis Na Klik, obchodní společností Aira Solutions, s.r.o., se sídlem Vratislavova 57/1, 128 00 Praha 2, IČ: 28489560, jakožto poskytovatelem servisních služeb na straně jedné (dále jen jako „Poskytovatel“) a klientem, jakožto příjemcem servisních služeb, na straně druhé (dále jen jako „Klient“), společně označovány též jako “ Smluvní strany” a dále jen jako („Smlouva“)

I. Předmět smlouvy

 
Tato Smlouva je uzavřena za účelem poskytování placených servisních služeb, které Poskytovatel realizuje pro klienty skrze vzdálené připojení k počítači. Servisní služby jsou poskytovány formou jednorázových servisních zásahů. Průběh servisní služby se skládá z následujících kroků:

 

a. Klient provede objednávku servisních služeb dle článku II.
b. Poskytovatel zkonzultuje s klientem jeho požadavek a provede servisní službu dle článku III.
c. Klient provede platbu servisní služby dle článku IV.

 

Poskytovatel nabízí pro každého klienta:
 

a. analýzu počítače zdarma dle bodu III.5
 

a zároveň

 

b. garanci, že klient není povinen provést úhradu servisní služby, pokud nebyl úspěšně vyřešen jeho požadavek dle bodu III.6
 

II. Objednávka

 

II.1 Klient může objednat servisní služby na webové stránce www.servisnaklik.cz. Objednávka servisních služeb probíhá elektronicky přes objednávkový formulář na webové stránce www.servisnaklik.cz/pripojit. Objednáním služby se rozumí vyplnění všech povinných údajů, požadovaných na uvedené webové stránce a jejich odeslání stisknutím tlačítka “Připojit”.

 

II.2. V okamžiku odeslání objednávky dle bodu II.1 dochází k uzavření smluvního vztahu mezi stranami, který se řídí touto smlouvou. Odesláním objednávky akceptuje klient tuto smlouvu a prohlašuje, že se s ní plně seznámil.

 

II.3 Klient se zavazuje uvést v objednávce pravdivé a úplné údaje, na kterou se dají doručovat e-mailové zprávy. V případě, že klient uvede v objednávce nepravdivé nebo neúplné údaje, poskytovatel nemá povinnost poskytnout klientovi servisní službu.

 

II.4 Klient se zavazuje uvést v objednávce funkční e-mailovou adresu, na kterou se dají doručovat e-mailové zprávy, a prohlašuje, že k této adrese má přístup (dále jen “funkční adresa”). V případě, že klient uvede nefunkční e-mailovou adresu, e-mailovou adresu s plnou schránkou, nebo e-mailovou adresu, ke které nemá přístup, bude poskytovatelem požádán o uvedení funkční adresy, která se bude považovat pro účely této smlouvy za adresu uvedenou v objednávce. V případě, že klient neposkytne funkční emailovou adresu, poskytovatel nemá povinnost poskytnout klientovi servisní službu.

 

III. Specifikace servisních služeb

 

III.1 Poskytovatel realizuje servisní služby za účelem opravy a optimalizace fungování počítače klienta, přičemž tyto služby spočívají zejména v odstranění škodlivých souborů a aplikací za účelem zabezpečení počítače; odstranění nepotřebných souborů a aplikací za účelem zrychlení počítače; modifikaci nastavení operačního systému Microsoft Windows a nainstalovaných aplikací; a provedení dalších servisních prací dle požadavků klienta (dále jen “servisní služby”).

 

III.2 Dostupnost servisních služeb poskytovatele je 9:00 až 17:00 v pracovní dny.

 

III.3 Servisní služby jsou poskytovány výhradně prostřednictvím vzdáleného přístupu k počítači klienta, který je realizován pomocí aplikace pro vzdálené připojení. Aplikaci pro vzdálené připojení a veškerý potřebný software pro poskytování servisních služeb zajišťuje poskytovatel.

 

III.4 Poskytovatel se vzdáleně připojí na počítač klienta pouze na dobu nezbytně nutnou k provedení servisní služby. Toto spojení je jednorázové a je ukončeno Poskytovatelem po dokončení servisní služby.

 

III.5 Samotnému poskytnutí servisní služby předchází konzultace s klientem a analýza počítače v délce trvání max. 10 minut, která je poskytovatelem provedena zcela zdarma. Cílem analýzy je diagnostika problému klienta, která zahrnuje:

 

a. kontrolu nainstalovaných aplikací
b. kontrolu automaticky spouštěných procesů po startu systému
c. kontrolu vybraných částí registrů
d. základní kontrolu systémových ovladačů, služeb a dalších prostředků na přítomnost rootkitů a infekcí
 

III.6 Poskytovatel negarantuje vyřešení požadavku klienta. V případě, že nedojde k vyřešení požadavku klienta, provede poskytovatel opravný servisní zásah dle bodu VI.1. Tuto skutečnost však klient musí poskytovateli sdělit nejpozději do 7 dnů ode dne poskytnutí servisní služby. V případě, že nedojde k vyřešení požadavku klienta ani po provedení opravného servisního zásahu, nevzniká klientovi závazek uhradit cenu za servisní službu. O skutečnosti, že nedošlo k vyřešení požadavku klienta ani po provedení opravného zásahu, je klient povinen informovat poskytovatele do 7 dní od provedení opravného servisního zásahu.

 

III.7 Do 24 hodin po dokončení servisní služby zašle poskytovatel klientovi:

 

a. e-mail informující klienta o dokončení servisní služby
b. e-mail se zálohovou fakturou pro uhrazení servisní služby (v případě, že byl úspěšně vyřešen požadavek klienta)

 

III.8 Pro využití servisní služby je třeba ze strany klienta stáhnout a spustit klientskou aplikaci pro vzdálené připojení k technikovi, jejíž stažení bude klientovi nabídnuto ihned po odeslání objednávky dle bodu II.1.

 

III.9 V případě, že bude mít klient technické potíže se vzdáleným připojením dle bodu III.8, Poskytovatel poskytne klientovi asistenci na telefonu nebo live chatu na webové stránce www.servisnaklik.cz.

 

III.10 Pro využití servisní služby je ze strany klienta nutné mít počítač:

 

a. s funkčním připojením k internetu se stabilní rychlostí minimálně 50 kbps
b. s operačním systémem Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7 nebo novější; nebo Mac OS X 10.4 nebo novější (podporovány jsou 32bit i 64bit systémy)
c. s minimálně 256 MB RAM paměti
d. jehož aktuální výkon i technický stav umožňuje provedení servisní služby technikem

 

III.11 Komunikace mezi poskytovatelem a klientem v průběhu poskytování servisní služby bude realizována přes tyto komunikační kanály:
 

a. live chat v rámci aplikace pro vzdálené připojení – primární kanál pro komunikaci mezi klientem a poskytovatelem
b. telefon – pro asistenci klientům, kteří nebudou moci nebo ochotni z jakéhokoliv důvodu komunikovat přes live chat
c. e-mail – slouží pro zaslání informací viz bod III.7, případně pro zaslání návodů či programů, pokud nastanou komplikace v průběhu poskytování servisní služby

 

IV. Platební podmínky

 

IV.1 Ceny za servisní služby jsou uvedeny v cenové nabídce poskytovatele. Cenová nabídka je zveřejněna na webové stránce poskytovatele www.servisnaklik.cz/#link-kolik-stoji. V případě specifických požadavků ze strany klienta se může výsledná cena servisní služby lišit od cen uvedených na webové stránce. Klient prohlašuje, že se s cenovou nabídkou seznámil a je jí plně vázán.

 

IV.2 Do 24 hodin po dokončení servisní služby je klientovi zaslána zálohová faktura s výslednou cenou na e-mail uvedený v objednávce. Na zálohové faktuře je uvedeno číslo účtu, kód banky, variabilní symbol a výsledná cena za servisní službu. Zálohová faktura má splatnost 14 dní ode dne provedení servisní služby.

 

IV.3 Klient není povinen provést úhradu servisní služby v případě, že není úspěšně vyřešen jeho požadavek dle bodu III.6.

 

IV.4 Klient může pro úhradu servisní služby využít platební kanály uvedené na webové stránce poskytovatele www.servisnaklik.cz/#link-jak-zaplatit.

 

V. Práva a povinnosti smluvních stran

 

V.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout servisní službu dle specifikace v článku III.

 

V.2 Klient se zavazuje uhradit servisní službu dle platebních podmínek v článku IV. Klient není povinen hradit servisní službu pouze v případě, že nebyl vyřešen požadavek klienta dle bodu III.6.

 

V.3 Klient se zavazuje poskytnout součinnost pro vzdálené připojení k technikovi a provedení servisní služby. Pokud klient neposkytne součinnost, poskytovatel nemá povinnost mu poskytnout servisní službu.
 

V.4 V případě, že klient neuhradí cenu za servisní služby dle platebních podmínek v článku IV, má poskytovatel právo, nikoliv však povinnost, klienta písemně vyzvat k uhrazení ceny za servisní služby. Pokud takto učiní, klient bere na vědomí výdaje s takovýmto úkonem spojené a zavazuje se tyto výdaje uhradit spolu s cenou za servisní služby.

 

V.5 V případě, že klient neuhradí fakturu za servisní služby, vzniká poskytovateli právo požadovat smluvní pokutu ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení platby.

 

VI. Záruka a reklamace

 

VI.1 Poskytovatel poskytuje záruku na servisní službu v délce trvání 3 měsíců ode dne provedení servisní služby.

 

VI.2 Reklamaci nebo stížnost může klient uplatnit telefonicky na čísle 735 120 872 nebo e-mailem na adresu team@servisnaklik.cz. Klient má povinnost doložit při podání reklamace nebo stížnosti popis reklamované vady.

 

VI.3 O výsledku reklamace je klient informován do 24 hodin od vyřízení reklamace.
 

VII. Odstoupení od smlouvy

 

VII.1 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.

 

VII.2 Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže s jejím plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
 

VIII. Mlčenlivost, ochrana osobních dat a odpovědnost za škodu

 

VIII.1 Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji klientů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

VIII.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo shromažďovat a uchovávat údaje, které klient uvede při objednávce, na webových stránkách poskytovatele www.servisnaklik.cz nebo během komunikace s poskytovatelem. Poskytovatel se zavazuje neposkytovat tyto údaje třetím stranám s výjimkou údajů uvedených v bodě VII.3.

 

VIII.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo zveřejňovat hodnocení servisní služby, které klient vyplní na webové stránce www.servisnaklik.cz/hodnoceni. Zveřejněné údaje o hodnocení servisní služby zahrnují pouze jméno a příjmení klienta, počet hvězd udělených klientem a komentář klienta. Žádné další údaje klienta nejsou zveřejněny.

 

VIII.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo pořizovat záznamy hovorů a videozáznamy v podobě nahrávání plochy Klienta v průběhu poskytování servisní služby a shromažďovat diagnostická data anonymní povahy z počítače klienta. Tyto data použije poskytovatel pouze interně pro účely zkvalitnění služeb či v případných vzniklých soudních sporech.

 

VIII.5 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o veškerých datech osobního charakteru na počítači klienta, se kterými přijde během poskytování servisních služeb do styku, a nebude tato data žádným způsobem shromažďovat ani uchovávat, s výjimkou dat uvedených v bodu VII.4.

 

VIII.6 Poskytovatel odpovídá za škody způsobené v průběhu poskytování servisní služby, pokud byla škoda prokazatelně způsobena vinou poskytovatele, a to pouze do výše ceny servisní služby.

 

VIII.7 Poskytovatel nenese odpovědnost za:

 

a. škody způsobené hardwarem nebo vadami hardwaru klienta
b. škody způsobené softwarem nebo vadami softwaru klienta
c. škody způsobené vadami, které se projevovali již před započetím poskytování servisní služby
d. škody způsobené užíváním nelegálního softwaru nebo návštěvou webových stránek s nelegálním nebo škodlivým obsahem
e. škody způsobené viry, malwarem, rootkity nebo dalšími infekcemi nebo škodlivými programy
f. škody způsobené ztrátou nebo poškozením dat
g. škody způsobené ušlým ziskem

 

IX. Osoba odpovědná za mimosoudní řešení sporů

 
IX.1 Osobou odpovědnou za mimosoudní řešení sporů, které by případně mohly vzniknout mezi poskytovatelem a klientem je Radka Nová, k zastižení na tel. +420 283 850 031 v pracovní dny od 9:00 hod do 16:00 hod.

 

X. Závěrečná ustanovení

 

X.1 Pokud jakýkoliv termín, závazek, podmínka nebo ustanovení této smlouvy bude posouzen jakýmkoliv soudem příslušné jurisdikce jako neplatný, nulitní nebo nevymahatelný, pak zbytek ustanovení této smlouvy zůstane v plné platnosti a účinnosti a nebude žádným způsobem dotčen, poškozen nebo zneplatněn a smluvní strany nahradí takové neplatné nebo nevymahatelné ustanovení jiným ustanovením podle této smlouvy, které bude platné, účinné a vymahatelné.

 

X.2 Poskytovatel si vyhrazuje měnit tuto smlouvu bez předchozího upozornění klienta. Nejnovější a platná verze smlouvy se nachází vždy na webové stránce poskytovatele www.servisnaklik.cz/obchodni-podminky.

 

X.3 V případě sporů vzniklých z této smlouvy je dána věcná příslušnost českých civilních soudů.
 

X.4 Odběratel výslovně prohlašuje, že se seznámil s celým textem této smlouvy a s tímto souhlasí.