93% spokojenost zákazníků
domůArchiv hodnocení Servisu Na Klik
Zde můžete vidět historii hodnocení od zákazníků
Provedli jsme 27092 online servisních zásahů.
Průměrné hodnocení Servisu Na Klik je 93 %. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Zde můžete vidět autentické názory našich zákazníků v reálném čase.
hodnocení | zákazník | komentář |
---|---|---|
ServisNaKlik.cz |
Silvie Vybíralová
18.02.2013
|
Perfektní tříhodinový koncert technika Lukáše! |
ServisNaKlik.cz |
EZ
18.02.2013
|
Spokojenost |
ServisNaKlik.cz |
Iva Zavřelová
18.02.2013
|
Ano, jsem velmi spokojena. PC se výrazně zrychlilo. Děkuji |
ServisNaKlik.cz |
Zdeně Mochar
18.02.2013
|
Skutečně nebýt vás,tak nevím na koho bych se obrátil.Jsem invalidní důchodce na inv.vozíku a je mi 73 let.Mým celodenním zájmem je TV a PC.Moc vám děkuji ještě jednou.Není to ppprvé co jste mi pomohli. |
ServisNaKlik.cz |
Josef Škola
18.02.2013
|
Velice spokojen. |
ServisNaKlik.cz |
Josef Malachovský
18.02.2013
|
byl jsem spokojen |
ServisNaKlik.cz |
Martina Lachova
17.02.2013
|
S vasimi sluzbami som velmi spokojna. |
ServisNaKlik.cz |
Petr Blažek
17.02.2013
|
Jsem velmi spokojen a určitě Vaši firmu doporučím svým známým. |
ServisNaKlik.cz |
Pavel Sochor
17.02.2013
|
Velmi dobrá služba. |
ServisNaKlik.cz |
katka
17.02.2013
|
ukaze cas |
ServisNaKlik.cz |
Martina Veselá
17.02.2013
|
p. Jaroslav Mráz mi velice pomohl, myslím, že je to skvělý pracovník .:) Ano jsem velice spokojená. |
ServisNaKlik.cz |
Olga Procházková
17.02.2013
|
Dobrý den,omlouvám se, práci hodnotí můjsyn. Děkuji Procházková |
ServisNaKlik.cz |
patrik satalin
17.02.2013
|
byl jsem moc spokojen |
ServisNaKlik.cz |
Petr Blažek
16.02.2013
|
Vstřícností a ochotou jsem maximálně spokojen,změny provedené v mém počítači dosud nemohu hodnotit, jelikož jsem je dosud neověřil. Na každý pád díky. PB |
ServisNaKlik.cz |
Bohuslav Netík
16.02.2013
|
Problém vyřešen,funkce obnovena.Děkuji |
ServisNaKlik.cz |
M.Bergerová
16.02.2013
|
Strašně moc děkuji za ochotu a vyřešení problému . |
ServisNaKlik.cz |
Jitka Rychlíková
16.02.2013
|
super! jsem ráda, že jsem je našla |
ServisNaKlik.cz |
dr. Stanislav Křeček
16.02.2013
|
Jako vždy byl zásah výborný a profesionální. Mám dobré zkušenosti . |
ServisNaKlik.cz |
Pavel
15.02.2013
|
Jo dobre ok,velka ochota!!! |
ServisNaKlik.cz |
Jakub Kolínský
15.02.2013
|
Jsem velmi spokojen s přístupem a jednáním a děkuji za bezplatnou analýzu. |
ServisNaKlik.cz |
David Pospíšil
15.02.2013
|
Super. |
ServisNaKlik.cz |
Pavel Bureš
15.02.2013
|
Oprava byla provedena rychle k mé spokojenosti .Děkuji Bureš |
ServisNaKlik.cz |
Marie Hruskova
14.02.2013
|
Dekuji byla jsem spokojena se servisem dekuji. |
ServisNaKlik.cz |
Jan Chlebec
14.02.2013
|
ano velmi spokojen |
ServisNaKlik.cz |
Hana Boříková
14.02.2013
|
Ano.Byl to "porod",ale počítač neumřel a já mockrát děkuju. |
ServisNaKlik.cz |
Petr Piaček
14.02.2013
|
Výborná ochota řešit problém,byl jsem rád,že na internetu je taková služba.Doporučím ostatním.Děkuji. Piaček Petr |
ServisNaKlik.cz |
Jindřich Petrlík
14.02.2013
|
O.K. |
ServisPocitace.cz |
Petr Vonasek
14.02.2013
|
docela dobry |
ServisNaKlik.cz |
Jiři Pešta
14.02.2013
|
nadmiru |
ServisNaKlik.cz |
Vlasta Mihališinová
13.02.2013
|
Již podruhé na jedničku |
ServisNaKlik.cz |
Zdeněk Kubeš
13.02.2013
|
S prací/servisem jsem. Akorát mi vadí, že od září 2012 s tím Nortonem mám opakovaně problémy. Snad již bude o.k. |
ServisNaKlik.cz |
Jindřich Petrlík
13.02.2013
|
Zcela. |
ServisNaKlik.cz |
Tomáš Labaj
13.02.2013
|
Ano |
ServisNaKlik.cz |
radka svatošová
13.02.2013
|
je to paráda |
ServisNaKlik.cz |
Vladimír Mohyla
12.02.2013
|
Velmi obětavá práce technika, děkuji! Budu se na společnost obracet v případě nouze! v.m. |
ServisNaKlik.cz |
David Brada
12.02.2013
|
zatim moc dobry, diky :-) |
ServisNaKlik.cz |
Petra Čepičková
12.02.2013
|
Jsem moc spokojena, jako vždy perfektně vyřešený problém během chvilky. Ještě jednou děkuji. |
ServisNaKlik.cz |
David Pospíšil
12.02.2013
|
Spokojen výborně.Ještě musím doladit detail. |
ServisNaKlik.cz |
Rostislav Alka
12.02.2013
|
informace o změně ceny |
Centrum.cz |
stepan pomsar
12.02.2013
|
super!!! |
ServisNaKlik.cz |
Zbyněk Hroneš
11.02.2013
|
OK |
ServisNaKlik.cz |
Eva Černíková
11.02.2013
|
Využila jsem vašich služeb již 3 x a jsem velmi spokojena, jsem ráda, že jsem vás na netu našla. |
ServisNaKlik.cz |
jiří jedlička
11.02.2013
|
ja umim vyrobit schody na miru okna dveře čim složitější pro mne lepší ale jen gdyž tomu rozumim a umim uvas to bylo super je vidět že mate ve firmě machry dikjjjjjjjj |
ServisNaKlik.cz |
Petra Hronešová
11.02.2013
|
Zatím nemohu hodnotit, tak alespoň 3 hvězdy :-) |
ServisNaKlik.cz |
Zbyněk Hroneš
11.02.2013
|
OK |
ServisNaKlik.cz |
EKOHRON, s.r.o.
11.02.2013
|
Jsem velmi pozitivně překvapený, přístupem, profesionalitou. Virus Tenga nás opakovaně terorizuje již cca 1 rok, každý měsíc o sobě dá vědět minimálně jednou. SÍť nám spravuje místní odborná firma, která PC již odvirovávala. Po další nákaze její pracovník prohlásil, že si dál neví rady. Pak přijel člověk přímo z Esetu z Phy. I po jeho zásahu se virus cca za 3 týdny znovu objevil. Zkontrolovány byly všechny PC a všechna přenosná zařízení. Pokud se po Vašem dnešním zásahu virus neukáže opětovně, je vaše práce naprosto skvělá. Díky Zbyněk Hroneš |
ServisNaKlik.cz |
Luisa Strmisková
11.02.2013
|
Ochota,rychlost,skvělá komunikace,záruka na služby.Děkuji,vyzkouším vylepšení a doporučím přátelům. |
ServisNaKlik.cz |
Galina Petrova
11.02.2013
|
Naprosto perfektní!!!Děkují! |
ServisNaKlik.cz |
Pavel Šach
10.02.2013
|
100% |
ServisNaKlik.cz |
Pavel Bureš
10.02.2013
|
Provedl jsem zapnutí a vypnutí počítače nabíhání a vypínání se zrychlilo. Servis jsem použil již poněkolikáté a byl jsem vždy spokojen. Bureš |